2017-re datálódik a BLUERING márka születése és folyamatos fejlődésének kiindulási pontja, amely 2022-re elért oda, hogy egy teljesen új arculattal, modern és vonzó megjelenéssel lép színpadra. Az átalakulás keretében a brand weboldal is elkészült, ahol mind a viszonteladók, mind a végfelhasználók jobban megismerkedhetnek a kínálattal.
A megújult logónk egy letisztult, geometrikus formavilágot tár elénk, ami kisebb méretben is tökéletesen tud érvényesülni az adott hordozó felületen, legyen szó akár tollról, radír címkéről, vagy hibajavítóról. Színeiben is újítottunk a színátmenetes, nyomtatásban nehezen kezelhető szimbólumról egy egyszerűbb, egyszínű verzióra, amely sötét és világos alapra helyezve is biztosítja a könnyű olvashatóságot.
Termékcsomagolásainkon és termékeinken már ez az új logó található meg. Természetesen itt is a következetesség volt a célunk: termékkategóriák szerint választottuk ki új, Pantone színeinket, amelyek alapján könnyű besorolhatóságot biztosítunk árucikkeinkhez és garantáljuk a színegységet.
Az alap, fő arculati elem a kék maradt, de egy sokkal melegebb, fogyaszthatóbb, egyszínű árnyalatban, ezt fedi be a kategória szerint változó sáv, szintén meleg színvilágban, mint a lime zöld, lila, narancssárga, vagy a szürke. A háttérben egy visszatérő motívum jelenik meg, amely a logónk egy áttetsző, mintázatszerű geometrikus eleme.
Az új dizájn meghozza a felfrissülést, a termékek csomagolása ezentúl még inkább hozzájárul ahhoz, hogy élménnyé varázsolja a BLUERING termékek használatát, illetve sugallja azt a kulcsüzenetet, hogy egy minőségi és megbízható irodaszer termékcsaládot és rendszert kapsz ezeknek a tárgyaknak a megvásárlásával.
A fejlődés és az arculatváltás még folyamatban van, több ezer termékünk lépésről lépésre változik meg, így légy résen, mert sosem tudhatod, melyik papír-írószer boltban botlasz bele épp a következő új designnal készült BLUERING termékbe.